vineri, 19 iunie 2015

Pariul literar III (2)


Adevarul e ca si eu sunt batran

 

Le-am spus c-ai 233 de ani si esti o femeie deosebita,

Care stie sa lupte cu spada si sa coase rochii superbe,

Le-am spus ca iti plac bufnitele albe si cartile cu coperte gaurite,

Ca nu ai telefon mobil sau blugi si nici picioare drepte.

 

Am recunoscut in fata lor ca m-am mutat cu tine,

De aceea nu mai trec pe acasa si sunt in concediu fara plata,

Stiu ca fac yoga si nu mai urmez invataturile crestine,

Ca am vandut-o pe Alma, aragazul si tava teflonata.

 

Mi-au reprosat ca m-am schimbat si m-am indepartat de lume,

Le-am spus ca te iubesc, ca te-am cerut si-ai ras de mine,

Si le-as fi spus mai multe, dar nu am vrut anume,

Sa creada ca sunt asemeni sclavului supus unei regine.

 

Asa c-am terminat cu spusul catre lume si chiar catre Divinitate,

Cu ochii-n custi, sarmanii prinsi ai unor ruguri clandestine,

Tu esti si rugaciuni si amagiri, cu buze tari si tample innorate

Si zambetul tau ars cu doua veacuri mai varstnic decat tine.

 

Niciun comentariu: