miercuri, 27 februarie 2019

Spring Superblog 2019

Sunt un leneș, un ignorant, un coate-goale, un papă-lapte în ce privește blogging-ul. De când s-a terminat Superblog 2018 nu am mai scris nicio virgulă pe blog. Și am și abandonat pe parcurs în Superblog 2018, dupa vreo 16 probe. Sunt neserios. Nu am trafic, nu am vizualizări la articole (a, ba da, câte 10-20!!), nu mă ocup de blog deloc.

De aceea, mă înscriu în Spring Superblog 2019. Mie îmi place să scriu, de fapt, dar dacă nu mă motivează ceva suficient de puternic sunt o loază. Spring Superblog 2019 e pentru loaza din mine. Să fie într-un ceas bun.

7 comentarii:

ioana spunea...

Ai si o calitate, esti sincer! Succes si inspiratie!

ioana spunea...

Dar esti sincer ;)

Bogdan spunea...

Macar una :)) Multumesc. Bafta si tie!

Maria spunea...

Imi place blog-ul, sa mai postezi.

Claudia spunea...

Sinceritatea este o calitate tot mai rara in ziua de azi :)

Alexandra spunea...

Imi place blog-ul. Sa mai postezi.

Dana spunea...

Aveti un blog de nota 10 ;)